torsdag 19 april 2012

18:e April

I julas fick jag ett par böcker i julklapp.
Lemmys självbiografi var en av dem. Den blev utläst idag. Fullt av felstavningar och osammanhängande meningar med dubbla ord. Vetifan om översättningen är kass eller om den är översatt ord för ord som Lemmy skrev det.

Hann med ett spel också. Demon's Souls. Vilket perfekt spel. Verkligen. Det är ett uttjatat uttryck men detta var verkligen guld. Oerhört svårt och oförlåtligt men så nöjd man blev när man väl kunde komma vidare. Man bara vill fortsätta non-stop. Inte sedan Alan Wake har jag haft så roligt med ett tv-spel och det var ett bra tag sen. Ge spelet en chans, du kommer hata det många gånger om. Jag slutade ett par gånger, men nu vill jag bara spela om det igen, vilket jag kommer göra. När sista bossen dog visade sparfilen 33 timmar... and counting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar